filters
state:
Show
city:
Show
Newegg - Item in box missing, refund claim rejected
I have been a long time consumer of Newegg off on on for years, and have recently cheered them on the fight against Patent trolls. But recently I ordered a Lenovo trackpoint bluetooth keyboard. It was delivered (by NewEgg) in a box that should never have been used...
Read more
Newegg_Support
Newegg_Support

Hello jim2101024, We're sorry to hear that the keyboard was not in the package and that the box appeared to have been opened/tampered with. We'd like to see what options are a...

I didn't like
  • How hard it is to contact customer service
#943231
Reply to reviews
I purchased a refurbished laptop from Newegg. It took a two days longer than expected to receive it. When I did get it, it had keys that didn't work and was missing some of the drivers for the system. I sent it back for a replacement. Even though they sent me a...
Read more
Newegg_Support
Newegg_Support

Hello boothill,We apologize for the experience you had with both refurbished items. We would like to look into that further. Please email us at wecare@newegg.com with your ord...

2.7
I liked
  • Polite representatives
I didn't like
  • Not responsible for their defective items
#857860
Reply to reviews

Resolved

submitted my rebate (DEC 10) window of DEC 29th, rebate was returned unopened, correct address on envelope, contacted rebate center, was told by laura that as long as my rebate was resubmitted with the original envelope with postmark on it that my rebate would be...
Read more
Newegg_Support
Newegg_Support

Hello wmooneyham,We're sorry to hear about your recent rebate experience. We'd like to further look into this for you, so please feel free to email us your order number, rebat...

3.2
I didn't like
  • Customer service lied
  • Did not honor rebate
  • Hard to contact
#806448
Reply to reviews
Bought one of Newegg Shell Shocker deals,A Pantum Laser printer($24.99) Was to come with printer,starter cartridge,USB cable,power cable and software.When I opened the box and took the printer out all that was there was the printer ONLY!!Called Newegg and spent a hour...
Read more
Newegg_Support
Newegg_Support

Hello ballen3,Thank you for taking the time to post this review and for taking my call. I'm glad we could reach a solution for this. Please reply to my email if you have any q...

2.0
Mercer, Pennsylvania
I didn't like
  • Return policy
  • Poor customer service
#798906
Reply to reviews
Newegg - Shipping Service Review from Oklahoma City, Oklahoma
Newegg - Shipping Service Review from Oklahoma City, Oklahoma
Newegg - Shipping Service Review from Oklahoma City, Oklahoma
Newegg - Shipping Service Review from Oklahoma City, Oklahoma
I ordered a simple Plantronics Explorer 50 from Newegg on December 22nd from one of their "marketplace sellers" and it has been nothing but a nightmare. It is now Jan 10th and I still don't have my item or shipping information for that matter. Not to mention my account...
Read more
Newegg_Support
Newegg_Support

Hello Coty,I apologize for the issue that you had with our Marketplace Seller in regards to your most recent purchase. I see that our representative submitted a request to our...

bobs2015
bobs2015

Dispute the charge. Item not received, no response from seller.

1.0
#767825
Reply to reviews
I ordered a $1,000 laptop, Newegg shipped the wrong item. I received a 5 year old model laptop which is no longer available retail. I immediately called customer service, explained that they had shipped me the wrong laptop and asked for a refund. They asked me to send...
Read more
Anonymous
Anonymous

How about you stop trying to steal merchandise instead of pretending like the company made a mistake? This is disgusting. You're such a bad person for trying a scheme like thi...

Newegg_Support
Newegg_Support

Hi coxalox,We appreciate that you've provided us with your feedback and we're sorry to hear that you've reported receiving an item that was not what you paid for. We'll be hap...

1.0
I didn't like
  • Customer service
#699977
Reply to reviews
I ordered a bundle from Newegg of computer parts, the processor was defective, so I called them to return it. After returning it, they sent it back with an email saying that the warranty was void because the bar-code/serial number was removed. After my dad called and...
Read more
Newegg_Support
Newegg_Support

Hi LiamOconnor,Thank you for contacting us and bringing this to our attention. Our goal is that you never have difficulties when shopping with us and if anything ever does go ...

2.8
I didn't like
  • Customer service
#557053
Reply to reviews