1 comment

I bought a Newsmy P72 from Newegg/Tomtop and I realized that it did not work on battery, though the battery was full.It is a manufacturing defect.

I contacted Newegg and they dragged on with automated messages saying that if it was not resolved in seven days, it will be considered satisfactorily resolved. I had to keep the seven day period alive with repeated emails. I called up the company in China and it turned out that the company and the phone number were bogus. The emails and phone conversations dragged on and now Newegg says that it can only send it to China for repair if I pay for the postage.

Knowing that the company is fraud, I am not willing to spend any more on the product and send it to China.Newegg is fraud and I wish I knew how to bring the cons to book and warn future customers

Monetary Loss: $95.

Had an Experience with Newegg?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Newegg_Support
#683263

Dear Valued Customer,

We apologize for the inconvenience that you encountered with your order. We would be glad to look further into this issue for you. Please email us to wecare@newegg.com and we will do everything we can to resolve this issue to your satisfaction.

Thank you again for your time to provide this feedback, and we look forward to hearing from you soon.

Newegg

You May Also Like

Lenovo refuses to repair poor quality Thinkpad under warranty, refuses to honor onsite warranty despite claiming milspec Lenovo "My X1 Carbon is also developing similar hairline fissures. It has never been dropped and have always been careful. This points towards poor workmanship of the material not being durable..." Read more Newegg - Item in box missing, refund claim rejected Newegg "I have been a long time consumer of Newegg off on on for years, and have recently cheered them on the fight against Patent trolls. But recently I ordered..." Read more Newegg - Refuse refund on returned graphics card Newegg "I ordered an ASUS GTX660ti graphics card from Newegg, after using it I became dissatisfied with it's performance. I returned the graphics card in working and in the same condition..." Read more IBUYPOWER - 18 Months and Waiting IBUYPOWER "It has been 18 months and I still do not have the hardware to install more than seven hard drives...." Read more Firestone Complete Auto Care - Wynnwood Firestone State Inspection Scam Firestone Complete Auto Care "1. They choose something, for a fail, they thought the customer would not be able to check while driving or upon parking: a fool-proof scam. It has happened each time..." Read more Advantage Rent A Car - Rented vehicle damaged, poor customer service Advantage Rent A Car "Rented a car at the La Guardia Airport location on 09/24/17 to be returned on 09/30/17 and provided agreement number LGA 55226. Confirmation # LADP0B1337AD. To my surprise and inconvenience,..." Read more Converse has no quality Converse "Quality of Converses shoes is getting worse and not any better. I see people from all over the world complaining about converse shoes falling apart in couple of months. Yjis..." Read more Flipkey - Camp Nepo, Ocala Fl. is Not lakefront, and IS FILTHY Flipkey "This cabin is advertised on flipkey, homeaway, and several others. The listing is SO deceptive it is appalling. The Cabin is NOT on the lake, but the view is of..." Read more