Newegg Reviews

Show reviews that mention
customer service customer order service item refund money shipping business computer
Filter review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Explore video interviews
Newegg - LIES THEFT NO COMMUNICATION
Newegg - LIES THEFT NO COMMUNICATION
3/23 - Ordered HyperX RAM sticks from newegg. 3/25 (3PM) - emailed to cancel order. 3/25 (11PM) - seller emails that package has already shipped. 3/26 - check USPS website for tracking update - "USPS awaiting package". 3/27 - check USPS website for tracking update -...
View full review
View full review
2 comments
#2001324

Steffani I contacted you thru twitter regarding my order. I told you I was going to dispute the charge with my bank (which I did).

I received them 2 weeks after I ordered the items and they were counterfeit. How do I know this? I contacted Kingston directly...sent the multiple picture of what I received and they let me know that in fact they were counterfeit. So I contacted my bank immediately with the new information.

Newegg is slow in processing the refund despite all of the info and pics....this should have been expedited.

Now I am sharing my experience. Order #: 50725****

View more comments
Featured
ID
#2491947 Review #2491947 is a subjective opinion of poster.
Loss
$200
Preferred solution
Full refund
Most helpful review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Order cancelled by Newegg agent. Told I'll have to wait a month to even try ordering again

Order cancelled by Newegg agent. Told I'll have to wait a month to even try ordering again
So last night, the GPU I've been hunting for came in stock on Newegg and I actually managed to place an order. I have proof that my order was successful and I still have the pending payment taking up all my available credit on my credit card as well. Anyway, in my haste, I didn't realize that the wrong address had been auto-filled for the shipping address and I tried to chat with an agent to see if that could be switched. There was a misunderstanding and the agent canceled my order. I was told that they couldn't reverse that action and to call them to get this sorted. So I call the phone number they provided and the agent that picked up just told me it is what it is and they'd get fired for trying to help me. I tried to chat with another agent and was again met with it is what it is and no actual help for reinstating an order I had successfully placed and was canceled by a Newegg agent. Instead, I was told that my best option was to try again in a month when there's more stock. I feel ripped off and the pending payment on my credit card has made it impossible to use it until the order is refunded.

User's recommendation: Find somewhere else. Newegg doesn't care about their customers.

View full review
3 comments
#1996992

Same

#1943685

Hey there! I'm so sorry to hear about your experience with your most recent order.

Please email our team at wecare@***.newegg.com with any order information you may have so we can further look into this for you.

Thank you! Frank[Newegg Support]

#1944807
@Newegg_Support

Reaching out did nothing. I doubt the person who read my email even looked into the situation one bit. There still has been no attempt to rectify the situation.

View more comments (2)
ID
#2254191 Review #2254191 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • No actual help
  • Rude agents on phone
  • Doesnt fix their own mistakes
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

I would like to be taken off or unsubscribe from your emails.

Unsubscribe feature on emails doesnt work. I have unsubscribed from these emails for the last year. I still get at least one a day. They come during the night. Ive had to stop the notifications on my phone so I could sleep. Now if someone in my family has an emergency I wont know about it. Please fix your unsubscribe feature so people can opt out from these annoying emails.

User's recommendation: Don’t buy on ebay newegg. The emails keep coming and if you unsubscribe it has no purpose they just keep coming until you are so annoyed.

View full review
1 comment
#2042090

Hey there! Can you please email us at Community(at)newegg(dot)com so we can take a second look into this for you. Thank you Frank [Newegg support]

ID
#2722957 Review #2722957 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Annoying
Preferred solution
Stop sending emails to my email address.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Order cancellation and refunds

Newegg - Order cancellation and refunds
I want to update on my issue with Newegg and QuadPay. I have called numerous times and been told order is canceled ..then its not . Newegg passes buck to seller then QuadPay who then points another finger another way . TODAY, Im told I cant be refunded until I receive the product . However I NEVER RECEIVED IT BEFORE I CANCELED IT. It still hasnt appeared on my doorstep for someone to claim thats why I havent been refunded. As if all of this isnt enough .. no one will guarantee me my card wont be charged again for product canceled/never received. Still trying to charge my card!

User's recommendation: Do not use Newegg or QuadPay.

View full review
1 comment
#2040181

Hey there! Can you please email us at Community(at)newegg(dot)com with your order details so we can take a second look into this for you. Thank you Frank [Newegg support]

ID
#2718785 Review #2718785 is a subjective opinion of poster.
Loss
$18
Preferred solution
Full refund

Damaged Goods sent and not resolved

Newegg - Damaged Goods sent and not resolved
Newegg - Damaged Goods sent and not resolved
Newegg - Damaged Goods sent and not resolved
Newegg - Damaged Goods sent and not resolved
Newegg - Damaged Goods sent and not resolved
Newegg - Damaged Goods sent and not resolved
A 4.6 cubic ft RCA refrigerator order number 3187****. Was sent via UPS and arrived with two noticeable dents in the door. Replacement requested but still waiting for response from NEWEGG. I sent Package pAvoid lihotos and Fridge photos of damage but their website always goes "whoops sorry something went wrong we didn't get that". I'm sure this is deliberate by what I'm now reading about this company
View full review
ID
#2693527 Review #2693527 is a subjective opinion of poster.
Location
Newburgh, New York
New Reviewer

Never recieved item

I bought a 28000 btu air conditioner 6-9-21 and I still have not recieved it. The dispatcher at the trucking said it was there on the dock and gives me a date and time but it is never delivered. This has happened numerous times!
View full review
1 comment
#2037327

Hey there! Can you please email us at Community(at)newegg(dot)com with your order details so we can take a second look into this for you. Thank you Natalie [Newegg support]

ID
#2691395 Review #2691395 is a subjective opinion of poster.
Loss
$994
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Item never recieved

I ordered an air conditioner on june 9 2021 and I never recieved it. I was lied to on several times abought the delivery and I am very dissapointed. I will never buy from newegg again and the shipping company AIT.yy

User's recommendation: dont buy from newegg and dont use AIT for shipping.

View full review
1 comment
#2034332

Hey there! Can you please email us at Community(at)newegg(dot)com with your order details so we can take a second look into this for you. Thank you Frank [Newegg support]

ID
#2676437 Review #2676437 is a subjective opinion of poster.
Loss
$934
Preferred solution
Let the company propose a solution
New Reviewer

Newegg lost my $800 laptop and is not refund for it

Newegg lost my $800 laptop and is not refund for it
Newegg lost my $800 laptop and is not refund for it
hello, do not buy products from newegg company, because they delivered the product to the wrong address, but they do not refund my money. They lost my 800$ laptop, they won't refund my money. The tracking number says the product was delivered in Newark. but my address is located in wilmington. I talked to ups, they say that they paid for the lost package with newegge. but they said that newegg delivered it to the correct address and they will not refund the money.I have never seen such a terrible company in my life.what can i do in this situation? please help me

User's recommendation: Do not buy products from this site, otherwise it will not refund your money.

View full review
1 comment
#2040182

Hey there! Can you please email us at Community(at)newegg(dot)com with your order details so we can take a second look into this for you. Thank you Frank [Newegg support]

ID
#2674689 Review #2674689 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Unreasonable refund policy
  • Only responded when i filed claim with paypal
  • In warrany no replacements only partial refund
Loss
$800
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Newegg - Absolutely Horrible
Newegg - Absolutely Horrible
Newegg - Absolutely Horrible
Update by user Jun 21, 2021

Ordered 6/2/216/4/21 expected delivery 6/8/21 Package never left facility and opened claim6/8/21-6/20/21 I was only asked the same question 3 times and gave the same answer6/10/21 Was informed my package was considered lost by shipping service6/15/21 while home...

View full review
View full review
3 comments
#2028153

Hey there! Can you please email us at Community(at)newegg(dot)com with your order details so we can take a second look into this for you. Thank you Frank [Newegg support]

View more comments
ID
#2623767 Review #2623767 is a subjective opinion of poster.
Service
Newegg Shipping Service
Cons
  • Unreasonable refund policy
Loss
$281
Preferred solution
Full refund

Damaged and duplicate order

One Ordered was damaged and one order was Duplicate order ... New egg who charged credit card for everything had no clue about status because it was a third party market place seller... waiting for 3rd party to respond... im sixty one years old and never have had such a horrible experience on the internet Cry
View full review
2 comments
#2012126

Hey there! I'm so sorry to hear about your order arriving damaged.

Please email our team at wecare@***.newegg.com with your order information so we may look into this further for you. Thank you, Natalie [Newegg Support]

#2011618

Hey there! Can you please email us at wecare@***.service.com with your order details so we can take a second look into this for you. Thank you Frank [Newegg support]

View more comments (1)
ID
#2544330 Review #2544330 is a subjective opinion of poster.
Location
Bay Shore, New York
New Reviewer

Wrong address

the computer was sent to wrong address.........................................................................................................................

User's recommendation: none.................................................................

View full review
1 comment
#2007173

Hey Darrin! I'm so sorry to hear about your about your order being sent to the wrong address.

Please email our team at wecare@***.newegg.com with your order information so we may further look into this for you. Thank you, Natalie [Newegg Support]

ID
#2522667 Review #2522667 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Never delivered to my address
Loss
$150
Preferred solution
Full refund

Sold refurbished gear as new.

Newegg - Sold refurbished gear as new.
Newegg - Sold refurbished gear as new.
Received desktop and saw that it was refurbished. The Newegg advertised as new. They wouldn't do a partial refund. Never going back.

User's recommendation: Shop elsewhere.

View full review
1 comment
#1998818

Hello there! Can you please email us a wecare @ service(dot) newegg(dot) com with your order details and we will take a look into this for you. Thank you Frank [Newegg support]

ID
#2483200 Review #2483200 is a subjective opinion of poster.
Location
Olney, Maryland

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Order nor delivered “, Newegg apathetic

I ordered some security cameras and WiFi outlets which never came, turns out Newegg dropped the second line from my address. I gave the shipper the full address, they accepted it but needed Newegg to confirm/approve the change, a week later and Newegg has not responded to them. Spent a long time in chat with Newegg, the agent saw the request and did not no way that had not been approved, agreed to send the approval in 3 to 5 days. As of today the only solution the shipp can offer is I drive 70 miles to pick it up, which is better than Newegg who has offered nothing

User's recommendation: If you want to actually want to get things you pay for try Anazon.

View full review
1 comment
#1998816

Hello Mark! Can you please email us a wecare @ service(dot) newegg(dot) com with your order details and we will take a look into this for you. Thank you Frank [Newegg support]

ID
#2482262 Review #2482262 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Cancellation policy with marketplace sellers
  • Integration of customer service with shipping
Loss
$91
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Newegg - Complain
Update by user Mar 24, 2021

You can check the foto and try buy something from the photo ussualy sold out or crazy price

Update by user Mar 24, 2021

Any ifo from newegg is sold out.Or product cost 3 * more

Original review posted by user Mar 24, 2021
The newegg. company work fantastic but maybe 15 - 20 years.3/24/2021 working very bad.Before yu can have package in 2-3...
View full review
View full review
2 comments
#1996377

Hi there. I am so sorry for any trouble you may have experienced with us and our shipping services.

We're always working on ways to improve the shopping experience for our customers. We appreciate this feedback and will work on bettering our services for you.

If there is anything in particular that you had an issue with, please feel free to email us directly at wecare @ service(dot)newegg(dot)com. Thank you, Eva [Newegg Support]

View more comments
ID
#2473289 Review #2473289 is a subjective opinion of poster.
Loss
$1500
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Not received the item I ordered, more than 1month ago.

I ordered an internet router from New Egg about a month ago &;; STILL HAVE NOT received it. I am VERY MUCH in need of that item, as my current router KEEPS shutting down on me.
View full review
2 comments
#1990477

Hi Wilfred, We'd like to apologize for not receiving your product that you ordered. Feel free to email our team at wecare@***e(dot)newegg.com. Thank you, Louis [Newegg Support]

#1989669

Hello Wilfred, I'm so sorry you haven't received your router yet. Please, feel free to reach out to us at wecare@***.newegg.com with your order information so we can investigate further for you. Thank you, Louis [Newegg Support]

View more comments (1)
ID
#2443991 Review #2443991 is a subjective opinion of poster.
Location
Walla Walla, Washington

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Newegg - Didn't fix their error.
Newegg - Didn't fix their error.
Ordered a CPU, memory and motherboard. I only received a motherboard in a box. There was no invoice in the package. I chatted with customer service. She asked what was wrong and to send her a picture of the package and contents. I did both things. She said it would...
View full review
View full review
2 comments
#1987063

Hi there, I am so sorry for any trouble you have had gone through with your latest Newegg order. We'd be more than happy to take a second look over this for you.

Please, send us an email over at wecare(at)service.newegg.com with your order number and we'll do our best to help out. Thank you, Renee [Newegg Support]

View more comments
ID
#2432904 Review #2432904 is a subjective opinion of poster.
Loss
$510
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Wrong pc shipped

Ordered HP Elite 8300 SFF desktop Core Inteli5. received a HP Prodesk 600. I did not notice the difference. I was so glad to get the computer I set it up. Two weeks later it started dropping the WiFi connection. I thought it was my WiFi tower, so I would restart my tower. Turn out is was the computer. Then it would drop my printer connection. Now I have to reload the printer but it won't marry up to the right driver. It picks up the HP 2600 series driver that does not handle what all the printer can do. Also during week three of having this computer I have lost 400-500 photos from my files.

User's recommendation: Too upset to answer. I have heard great thing about Newegg.

View full review
1 comment
#1976112

Hi Amparo, I'd like to apologize for the incorrect item that you had received and for the issues you're having with it. Feel free to email us at wecare(at)service.newegg.com with your order number so we can look into this further for you. Thank you, Louis [Newegg Support]

ID
#2391640 Review #2391640 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article